donderdag, augustus 31, 2006

Verzekering

Hoe zouden verzekeringsagenten zich melden bij Petrus? Zouden ze hem voorrekenen hoe hij zijn loonbelasting nog kan verminderen met de aftrek van 17% van het basisforfait van de som van bladzijden uit zijn boek? Tssss.

Morgen weer naar het belastingkantoor. Als de plot niet lukt, dan moet de aangifte van 2005 voor de 5e keer gewijzigd opgestuurd worden. Je kunt ook veel werk doen voor je centen. Maar geld laten liggen bij de belastingen is ook niet alles. We zien wel.

Morgen ook bij mijn nieuwe werkgever over het spaarloon praten. Dat is wel 60 Euri bruto minder per maand, maar ik spaar nu ook best veel. Ik wil wiskundedocent worden, maar ik haat cijfers. Hoe tegenstrijdig is het leven. Zal ik ooit goede vrienden worden met de collega van economie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.