dinsdag, augustus 14, 2007

Mijn plan (2)

Werk

Gisteren had ik het heel moeilijk met mijn huidige baan. Nu duurt die baan nog maar een paar weken, per september ga ik elders aan het werk. En dat heb ik me vandaag eindelijk echt gerealiseerd.

Terwijl ik veel te veel doe, en veel te veel uren maak zat ik voor het eerst te fantaseren over mijn nieuwe baan. Ik heb geen vakantie tussen de twee banen in, en dat vooruitzicht valt me zwaar. Dus ik heb me heilig voorgenomen om in ieder geval in het begin niet meer te doen dan ik kan, en niet meer te willen dan redelijk is.

Goede voornemens die ik meestal niet echt waar kan maken. Maar 1 goed voornemen moet ik kunnen houden. Ik neem geen werk mee naar huis.

Zo, dat staat zwart op wit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.