zondag, augustus 12, 2007

Mijn plan

Ik wil al een poosje een ander leven. Misschien in het buitenland wonen, of hier, of net over de grens. In ieder geval met meer vrijheid, meer grond, meer ruimte om zelfvoorziend te leven. Daarvoor zal ik mijn leven anders moeten inrichten. Om dat te doen moet ik weten wat ik nou echt wil. De rode draad in mijn leven is dat ik dat nooit weet. Dus ga ik het maar gewoon eens opschrijven. Hier.
  1. Wonen
  2. Werk
  3. Studie
  4. Relatie.

En als het dan verandert publiceer ik het opnieuw. Dan kan ik nog beter kijken of er een rode draad is. Of ik kan ontdekken wat ik altijd wil, en wat ik soms wil.

Ik kan al 2 dingen invullen. Mijn relatie wil ik zo houden als hij nu is. Dat is niet vanzelfsprekend, dat kost werk. Maar dat wil ik heel zeker.

En wonen. Waar weet ik niet precies. Maar wel met meer perceeloppervlakte. Voor een grotere moestuin en sowieso meer buitenruimte.

Verder ga ik het laten komen zoals het is. Het komt wel. Maar niet vanzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.