maandag, september 24, 2007

Wensen


Ik heb nog wel een stel wensen op mijn lijstje. Dat begint met de jackpot van de staatsloterij, en daaropvolgend een mooie middeleeuwse boerderij in Zuid-Europa met een mooie binnenplaats. Ik ben dol op een atrium. Als ik kan kiezen tussen veranda, serre en atrium wordt het toch de laatste. Liefst heb ik een huis met alle 3.

Dagdromen is goed, maar al een paar dagen zie ik in mijn hoofd een deel van een huis voor me. Ik zie dikke, middeleeuwse muren, witgeverfd met een oud antracietleien dak. Ik zie een uitzicht in een vallei, met populieren. Het gekke is dat het niet eens stralend weer is, het heeft net geregend en de lucht is nog bewolkt. Maar het is wel duidelijk een warmer klimaat.

Zou het een combinatie zijn van ervaringen uit mijn leven? Of is het een wensdroom uit puzzelstukjes? Een beeld uit een vorig leven? Of simpelweg een déja-vu? Toch maar een lot halen deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.