zondag, november 04, 2007

Mijn plan (4)

Daar zijn we weer, denkend over wat ik wil in het leven.

Qua wonen wil ik heel graag vrij wonen, in ieder geval met heel veel ruimte om het huis. En daar hebben we de volgende hersenkronkels over. Wat als we een bedrijf kopen (boerderij, iets agrarisch) met nog ruimte voor bebouwing in het bestemmingsplan, al is het een schuur die verbouwd mag worden tot woning. Vervolgens bouw je daar minimaal nog 2 woningen bij, of op z'n duits appartementen die je verkoopt of vehuurt. Dat genereert inkomen en startkapitaal voor het bedrijf (paddestoelen) en de woning kan door mij betaald want baan.

Het is een beetje een mengelmoes van gedachten, maar ik ga hier zeker een bedrijfsplan op schrijven. Het hoeft geen 60 ha. te zijn, maar gewoon genoeg om ruim op te leven.

Zo, het staat er zwart op wit. Mijn plan voor de komende jaren. En de datum? Wat dacht je van uiterlijk 1 januari 2010?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.