woensdag, juli 30, 2008

Concept

Soms schrijf je stukjes die heel enthousiast begonnen zijn, maar die je even niet af kunt maken. Dan sla je het op, noemt het concept en maakt het later af. Soms begin je dan opnieuw, soms maak je het gewoon af, en soms blijft het staan in de lijst. Dan vind je het heel veel later nog eens, en kijk je met een flauwe glimlach naar wat je toen begon en nooit afgemaakt hebt. Of met een halve traan. In mijn lijstje bij dit weblog staan nog 2 concepten van verhaaltjes die ik ooit nog wel eens opnieuw zal starten en delen.

Net was ik aan het zwemmen op het internet (veel leuker dan surfen) en kwam ik een libelle tegen. Heel mooi getekend, en bedoeld als weergave van verloren illusies. Bij sommige indianenstammen was de libelle daarvoor het symbool. Net zoiets als een onafgemaakt concept dus.
Mijn hele leven bestaat uit projecten, concepten en illusies. Hoezo midlifecrisis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.