dinsdag, juni 19, 2012

Tast week 25


Steek van week 24 en week 25. Aan de rommel kun je wel zien dat ik er geen lol in kreeg (of krijg.)
De steek voor de Tast van deze week is de cable chain stitch, de kabelkettingsteek dus. Best mooi en na een pauze (week 23) en een herhaling (week 24) hoop ik nu weer vol te houden met de TAST. Maar helaas vond ik ook deze steek tegenvallend. Het is weliswaar een kettingsteek, die ik wel leuk vind. Maar in combinatie met een knoop, en ik hou nou eenmaal niet van knopen. Dus ik hoop wel dat het niveau en de variaties van steken me aan blijven spreken, anders hou ik er na een half jaar toch echt mee op. Volgende week beter zeg maar.

2 opmerkingen:

  1. well done! even though not your favorite, a knot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christina,
    Hmm, het lag dus niet aan mij dat ik het niet helemaal goed voor elkaar kreeg... Vooral acute hoeken vindt deze steek niet fijn. terwijl dat met de kettingsteek best kan.
    Volgende week beter!
    Groet, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.